ویدئویی از توضیحات یکی از مسئولان هلال احمر در خصوص اعزام نیروهای جدید جهت ادامه عملیات نجات به منطقه دنا را مشاهده می‌کنید.

اعزام نیروهای جدید جهت ادامه عملیات نجات به منطقه دنا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح روز یکشنبه 29 بهمن یک هواپیما از نوع ای‌تی‌آر۷۲ – ۵۰۰ که متعلق به هواپیمایی آسمان بود با66 سرنشین سقوط کرد. این هواپیما، ساعت 8 صبح فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد که پس از دقایقی از صفحه رادار محو شد و بر اثر برخورد به کوه دنا در منطقه سمیرم اصفهان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

چند روز بعد، مأموران امداد و نجات با مشقت زیاد توانستند لاشه‌ی این هواپیما را پیدا کنند و شروع به بازگرداندن پیکرهای مسافران این هواپیما کردند، اما به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه فقط تعداد کمی از پیکرها بازگردانده شد.

امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که با توجه به مساعد شدن هوا امید داریم عملیات جست و جوی امروز نتیجه بخش باشد.

در ادامه ویدئویی از توضیحات یکی از مسئولان هلال احمر در خصوص اعزام نفرات جدید از امدادگران جهت ادامه عملیات به منطقه دنا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

هلیکوپتر هلال احمر برای اضافه کردن نفرات جدید جهت ادامه عملیات به منطقه دنا اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار