آتش سوزی دربازار سرپوشیده اراک با تلاش ۳ ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آتش سوزی در سرای نوذری واقع در گذر چهارم بازار سرپوشیده اراک با حضور ۳ ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: با اطلاع رسانی خبر آتش سوزی در بازار سرپوشیده، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک بلافاصله و همزمان در ساعت ۲۳:۰۷ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰۰،۱۳۰،۱۶۰ را به اتفاق دو دستگاه تانکر از ایستگاه‌های ۱۵۰ و ۱۲۰ به محل حادثه در سرای نوذری واقع در گذر چهارم بازار سر پوشیده اعزام کرد.

آقازیارتی که شخصا در محل حادثه حضور یافته بود افزود: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از کمترین مقدار آب، آتش سوزی این مغازه را مهار و خاموش کردند و از سرایت آن به نقاط دیگر بازار و مغازه‌های همجوار که مملو از فرش بود، جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی با خاموش سازی این مغازه و اطمینان از عدم وجود هرگونه آتش پنهان، با جداسازی لوازم سوخته از داخل مغازه و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: در این حادثه یک باب مغازه خیاطی به علت نامعلوم دچار طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به نقاط دیگر و مغازه‌های همجوار آن بود که نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه ابتدا ضمن ایمن سازی، جریان برق و گاز را قطع کرده و با تجهیز خود به ست تنفسی و تجهیزات حفاظت فردی، با استفاده از لوله‌های آبرسانی آتش نشانی مشغول مهار و خاموش سازی آتش شدند.

وی بیان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری این سازمان در دست بررسی است.

آتش سوزی در بازار تاریخی اراک /مهار آتش با تلاش ۳ ایستگاه آتش نشانی

 

آتش سوزی در بازار تاریخی اراک /مهار آتش با تلاش ۳ ایستگاه آتش نشانی

 

آتش سوزی در بازار تاریخی اراک /مهار آتش با تلاش ۳ ایستگاه آتش نشانی

 

آتش سوزی در بازار تاریخی اراک /مهار آتش با تلاش ۳ ایستگاه آتش نشانی

انتهای پیام / ج

مهار آتش سوزی در بازار تاریخی اراک

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.