امام جمعه موقت کرمانشاه گفت:باید طبیعت را حفظ کنیم و در ایام نوروز و فروردین مردم بهره مند شوند مقام معظم رهبری در روز درختکاری با دست خود درخت می کارد و ما در هر روستا و شهری که هستیم یک درخت بکاریم.

باید در هر روستا و شهری که هستیم یک درخت بکاریمبه گزارش  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   آیت‌الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی و پرهیز از معصیت اظهار داشت: عدالت در همه شؤون زندگی باید جاری و ساری باشد.

آیت الله حجتی با بیان اینکه تقوا بدی ها را از ریشه از بین می‌برد، افزود: برای پیاده شدن عدالت اجتماعی در جامعه خیلی فاصله داریم، اجرای عدالت از بسیاری از ناهنجاری ها و ظلم ها جلوگیری می‌کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه به ایثار خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: همسران شهدا جایگاه والایی دارند و از ام البنین درس گرفته‌اند و فرزندان نیکویی را تربیت کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه گفت: خداوند بر نیکوکاری و بخشش تأکید بسیار نموده است.

وی همچنین به روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: باید طبیعت را حفظ کنیم و در ایام نوروز و فروردین مردم بهره مند شوند. مقام معظم رهبری در روز درختکاری با دست خود درخت می کارد و ما در هر روستا و شهری که هستیم یک درخت بکاریم.

آیت الله حجتی با اشاره به اینکه باید با طبیعت به عدالت رفتار کنیم، گفت: درختکاری بسیار صواب دارد و حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به این مهم اهتمام داشتند.

انتهای پیام/ز

 


باید با طبیعت به عدالت رفتار کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.