امام جمعه الیگودرز گفت: متاسفانه برخی مسئولین و نمایندگان مجلس بدنبال برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و یا واگذاری جزایر سه گانه به کشور امارات هستند واین سخنان مایه ننگ وشرمساری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز رحلت ام البنین (س) و به برحی اقدامات دراویش در کشور اشاره کردو گفت: متاسفانه بعضی از عمامه بسر‌ها یا مسئولین با دراویش جلسه برگزار می‌کنند و آن‌ها از این حمایت‌ها سوء استفاده می‌کنند واقدام به آتش زدن حوزه علمیه یا با اتوبوس به ماموران نیروی انتظامی حمله می‌کنند و حتی خط ونشان می‌کشند.

وی ادامه داد: فرقه‌ای که جوانان را فریب می‌دهد به ادعای اینکه محب اهل بیت (ع) هستند هر فساد وهرغلطی که دلشان خواست انجام دهند. باید همه ما ابتدا آشنایی کافی با این فرقه و احزاب داشته باشیم تا فرزندان وجوانان ما به دام این افراد نیفتند.

امام جمعه الیگودرز گفت: متاسفانه عده‌ای از مسئولان در مصاحبه‌های خود صحبت تجدید نظر رابطه با رژیم صهیونیستی می‌کنند امروز حتی ورزشکاران مشهور دنیا در رشته‌های ورزشی مختلف حاضر نیستند با رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی مسابقه دهند، ولی متاسفانه در کشور ما برخی مسئولین در صحبت‌های خود خواستار بازنگری دراین خصوص وبرقراری رابطه با این رژیم منحوس هستند.

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر کاربری یکی از جزایر سه گانه خلیج فارس و واگذاری آن به کشور امارات است سخن از برقراری رابطه با رژیم منحوس صهیونیست و واگذاری این جزایر ننگ آور است، ولی متاسفانه عده‌ای به راحتی این مطالب را بیان می‌کنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد وبیان نمود: وطن هر فرد حکم بدن او را دارد این همان اقدامی که شاه خائن انجام داد این نماینده نیز بجز ذلت خواری، بدبختی برای خودش و کشورمان وبرای اسلام حاصلی دیگر نخواهد داشت.

خطیب نماز جمعه الیگودرز وظیفه همه توجه به محرومین واقشار کم درآمد در جامعه است ادامه داد: روز ۱۴ اسفند روز احسان ونیکوکاری و امروز بیکاری در کشوربسیار زیاد شده است وامسال طبق اظهار نظر کارشناشان در رسانه ملی حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار نفر بیکار شدند وحتی عده‌ای با مدارک دکترا حاضرند بعنوان برای کارگر در رستوان مشغول بکار شوند، ولی متاسفانه عده‌ای سرشان را زیر برف کرده اند و مشکلات مردم را نمی‌بینند.

امام جمعه الیگودرز به خدمات کمیته امداد شهرستان اشاره کرد وافزود: هم اکنون در الیگودرز ۴۵۰۰ خانوار به صورت مستقیم، و هزار خانوار بصورت غیر مستقیم تحت پوشش کمیته امداد هستند و در قالب طرح‌های اکرام، محسنین  به ایتام، خانواده‌های بد سرپرست وبی سرپرست را تحت پوشش قرار داده اند باید در آستانه نوروز از طریق کمیته امداد، بهزیستی و مراکر خیریه در مساجد به محرومین واقشار کم درآمد کمک نماییم.

انتهای پیام/م

سخن از رابطه با رژیم صهیونیستی و واگذاری جزایر سه گانه مایه ننگ وذلت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.