هافبک تیم فولاد خوزستان گفت: تیم سایپا تنها روی پاس‌های بلند برنامه ریزی کرده بود و روی ۲ اتفاق بچگانه گل خوردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد عبدالله زاده، هافبک تیم فولاد خوزستان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و ادامه دادیم اما نتوانستیم پیروز شویم و شکست خوردیم. سایپا تنها روی پاس های بلند برنامه ریزی کرده بود و روی 2 اتفاق بچگانه گل خوردیم. تمام بازی دست ما بود اما شکست خوردیم و این پیروزی مبارک تیم سایپا باشد.

او در خصوص حضور در تمرینات ریکاوری تیم ملی بیان کرد: ریکاوری به بدن بازیکنان کمک خوبی می کند و بدن ها پس از بازی های فشرده لیگ با تمرینات ریکاوری سرحال می شوند. خداراشکر تاکنون در تیم ملی خوب کار کردم و امیدوارم در اردوها و بازی های دوستانه آینده هم عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم جزء فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه باشم.

عبدالله زاده در مورد تمرینات ذهنی بازیکنان در تیم ملی گفت: تیم ملی مربیان خوبی دارد و دیه گو ، سباستین و چند مربی تیم ملی  تمرینات خوبی را برای ذهن های ما در نظر دارند و همچنین حسین اوجاقی هم در تیم  است که با تمرینات رشته بوکس جنگندگی بازیکنان را افزایش می دهد. امیدوارم تمرینات، اردوها و بازی های خوبی در سال منتهی به جام جهانی داشته باشیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک فولاد درباره تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار