فرماندار شهرستان گرمی گفت: تعداد 322 طرح اشتغالزایی فراگیر با ظرفیت اشتغالزایی 1819 نفر و اعتبار 102 میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: نگرش دولت برای اشتغال جدی است، در جهت حمایت از اشتغال در قالب چهار طرح تسهیلات، طرح اشتغال فراگیر، ستاد تسهیل، مشاغل خانگی، مناطق مرزی و روستایی در حوزه های صنعتی، گردشگری، خدماتی و کشاورزی تسهیلات یارانه ای پرداخت می کند.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در جهت رونق کسب و کار و اشتغال پرداخت می‌شود، که دستگاههای اجرایی نیز متناسب با سهم شهرستانی نقش خود را در ایجاد اشتغال که مهمترین دغدغه امروز جامعه است ایفا کنند.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به اینکه بانک های عامل به طرح هایی که بیشترین ظرفیت ایجاد تولید و اشتغال را داشته باشند در اولویت پرداخت قرار دهند و زمینه پرداخت این تسهیلات را با مساعدت بیشتر پرداخت نمایند.

امامی با بیان اینکه برای طرح مشاغل خانگی با تعداد 94  طرح با اشتغال 223 نفر با اعتبار 775 میلیون تومان با نرخ تسهیلات 4 درصد پرداخت شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در جهت توسعه خدمات کشاورزی و خود کفایی تعداد 240 طرح با اعتبار 12 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

تسهیلات اشتغالزایی در جهت رونق کسب و کار و اشتغال پرداخت می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.