در طول یازده ماه امسال بیش از 250 ساعت برنامه درحوزه شهری از شبکه استانی اشراق پخش شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر هم افزایی بیشتر مدیران شهری برای حل مشکلات شهر و بر طرف کردن مطالبات مردم ، ایجاد منابع درآمدی پایدار و جدید برای شهر را از مهمترین عوامل توسعه شهر دانست.
صفری کنار گذاشتن مباحث و سلایق سیاسی تصمیم گیران حوزه مدیریت شهری را از عوامل موفقیت در ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان کرد وافزود: امروز مهمترین هدف دشمن مورد حمله و هجمه قرار دادن سرمایه های اجتماعی است .
وی در خصوص برنامه سازی رسانه استانی در حوزه مسائل شهری و حقوق و تکالیف شهروندی هم گفت: در طول یازده ماهه امسال بیش از 250 ساعت برنامه درحوزه شهری از شبکه استانی اشراق پخش شده است که نشان از اهمیت این موضوع برای سیاستگذاران وبرنامه سازان رسانه استانی دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان هم در این دیدار با بیان اینکه خیلی از دستگاههای اجرایی استان جایگاه شورای اسلامی را قبول نکرده و به آن اهمیت نمی دهند افزود: مصوبات شورا برای همه دستگاهها لازم الاجراست.
نصیری با اشاره به اینکه 80 درصد مراجعات به دفتر شورا ارتباطی به وظایف ای شورا ندارد افزود: این مراجعات شورا را دچار روزمرگی کرده است.

وی با قدردانی از رویکرد صداوسیمای مرکز زنجان در انعکاس فعالیتهای صورت گرفته وپیگیری مطالبات مردم بر افزایش بودجه زیرساختهای فرهنگی تاکید کرد.
حمیدی از اعضای شورای اسلامی شهر هم در این دیدار سیاستگذاری ، تعیین ضوابط و نظارت برحسن اجرای آن را از وظایف اصلی شوراها خواند.

وی از آغاز ساخت پل تقاطع گلشهر کاظمیه در ابتدای سال 97 خبر داد وافزود: این پل با برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دادخواه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان هم فرهنگ سازی را بزرگترین وظیفه بخشهای فرهنگی جامعه دانست.

وی ایجاد همبستگی وحفظ هویت ومیراث فرهنگی شهر، حفظ و ارتقای ارزشهای دینی، تقویت مبانی واستحکام خانواده ، آموزش و ارتقای حقوق شهروندی و تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را محورهای اساسی برنامه های شورای شهر زنجان برای اجرا در سال آینده دانست.
برنامه سازان صداوسیمای مرکز زنجان هم نگهداشت فرهنگ اصیل و پایه شهر همراه با پیوست فرهنگی متناسب با احداث بناها و همچنین توجه و رسیدگی بیشتر به سیمای شهر زنجان را از مهمترین عوامل رضایت شهروندان و همراهی آنان برای توسعه شهر عنوان کردند.

انتهای پیام/ن

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.