سه کشتی گیر مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت‌ های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ظهر امروز شنبه ۱۲ اسفند ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و سه کشتی گیر مازندرانی رقبای خود را شناختند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی کشتی گیر جویباری در دور نخست با گرچک همرایف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده جی هون یون از کره جنوبی و شائوفنگ لیانگ از چین مسابقه می‌ دهد، در این وزن ۱۲ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی دلاور جویباری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان و نقره آسیا از قزاقستان می‌ رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده جاورایل شاپیف از ازبکستان و هدابردیف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد، در این وزن ۱۲ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، محمد جواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف چانگ جائه سو از کره جنوبی می‌ رود و در صورت پیروزی، با برنده سامور از هند و زوشن لین از چین مبارزه خواهد کرد.

رقابت‌ های وزن‌ های بالا از ساعت ۸ صبح فردا (به وقت ایران) برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ م

قرعه کشی نمایندگان مازندرانی در کشتی آزاد قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.