نمایندگان 2 باشگاه ایتالیا و اسپانیا برای تماشای بازی پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به تهران می آیند.

میزبانی سایپا از نمایندگان لالیگا و کالچو در بازی با پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سایپا تهران در دیدار روز گذشته این تیم با فولاد خوزستان که با برتری 2 بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید، میزبان مدیر باشگاه هاماربی سوئد بودند و مذاکرات خوبی بین طرفین انجام شد.

طبق اعلام رضا درویش، مدیرعامل سایپا نمایندگان 2 باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی هم تماس هایی با این باشگاه انجام داده اند تا در صورت فراهم شدن شرایط دیدار نارنجی پوشان پایتخت با پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند. این بازی 9 فرودین 97 برگزار می شود و نمایندگان این باشگاه ها قصد دارند پس از حضور در تهران وضعیت برخی بازیکنان سایپا را برای حضور در تیم های آکادمی خود، ارزیابی کنند.

نارنجی پوشان پولدار شدند

خبر دیگر از تیم سایپا اینکه پیش از بازی این تیم برابر فولاد حدود 15 درصد از مطالبات شاگردان علی دایی پرداخت شده است تا میزان دریافتی آنها در طول فصل به حدود 60 درصد برسد. البته مسئولان باشگاه سایپا قصد دارند تا پایان سال جاری بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را به حساب آنها واریز کنند.

بازیکنان سایپا در هفته های اخیر بارها به مشکلات مالی خود اعتراض کردند و با این اقدام مسئولان باشگاه با انگیزه بیشتری در ادامه رقابت های لیگ شرکت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار