رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: طرح پیشگیری از تخلفات چهارشنبه سوری در استان بوشهر تدوین شد.

تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علی جمادی صبح شنبه در نشست مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای به منظور حفظ حقوق بیت‌المال داریم و اقدامات مهمی در دست اجرا داریم.

وی صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال را از مهمترین دغدغه‌های دستگاه قضا دانست و اضافه کرد: در استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به این موضوع بسیار مهم داریم و نباید به این موضوع به صورت بخشی نگاه شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه دستیابی به موفقیت در صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال نیازمند هم‌گرایی و تعامل همه دستگاه‌ها است، افزود: باید با همگرایی از سودجویی افراد متخلف جلوگیری شود.

وی خواستار استفاده همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های موجود برای حفظ حقوق بیت المال شد و خاطرنشان کرد: باور حفظ حقوق بیت‌المال در بین مراجعه رسیدگی کننده وجود دارد.

جمادی در خصوص تمهیدات ایام پایانی سال و نوروز اضافه کرد: گشت‌های یگان‌های حفاظت برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد در تصرف زمین‌ها و یا توسعه در این زمین‌ها برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم دیده شده افزود: باید از حوادث احتمالی مراسم چهارشنبه آخر سال پیشگیری شود که در این خصوص می‌توان عوامل توزیع کننده مواد محترقه را شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/م

طرح پیشگیری از تخلفات چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.