معاون آموزش‌وپرورش لرستان از اسکان روزانه ۱۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خیرالله خیرایی معاون آموزش‌وپرورش لرستان  با اشاره به اینکه برای اسکان مسافران نوروزی در استان ۲۱۰ آموزشگاه در قالب دو هزار و ۱۰۰ کلاس درس پیش‌بینی‌شده است اظهار داشت: روزانه حدود ۱۰ هزار نفر در این کلاس‌های درس اسکان داده می‌شود.

وی بابیان اینکه همچنین پنج‌خانه معلم در سطح استان با ۱۲۰ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی‌شده است ادامه داد: همچنین اردوگاه آیت‌الله کمالوند با پنج سویت، دانشگاه فرهنگیان  نیز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

معاون آموزش‌وپرورش لرستان بابیان اینکه حدود ۷۵۰ کلاس درس درجه الف و هزار و ۳۰۰ کلاس درس درجه ب برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی‌شده است گفت: کار پذیرش مسافران نوروزی از چهارم اسفندماه امسال آغازشده است.

خیرایی با اشاره به اینکه در نوروز ۹۶ حدود ۹۱ هزار نفر را پذیرش و اسکان دادیم گفت: درمجموع حدود ۲۴۶ هزار نفر روز در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان داده شدند.

وی بیان داشت: در ایام تابستان امسال نیز میزان پذیرش و اسکان در مراکز آموزش‌وپرورش حدود ۵۰ هزار نفر و معادل ۱۳۰ هزار نفر روز بوده است.

معاون آموزش و پرورش لرستان از خریداری ۳۲۰ دستگاه یخچال، ۳۵۰ دستگاه تلویزیون، ۵۴۵ تخته فرش برای کلاس‌های درس و مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان خبر داد و گفت: درمجموع حدود ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی از تاریخ ۲۸ اسفندماه امسال تا پایان تعطیلات نوروز اسکان و پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/م

اسکان روزانه ۱۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.