مسئول امور عشایر و دام جهاد کشاورزی ابرکوه:

در سال آینده، تولید شیر در ابرکوه ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

مسئول امور عشایر و دام جهاد کشاورزی ابرکوه گفت: در سال آینده، برنامه لازم جهت افزایش تولید شیر ابرکوه از ۵۰ به ۱۰۰ تن اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جلسه شورای کشاورزی در فرمانداری ابرکوه با حضور حسن زارع مسئول امور عشایر استان، کاشانی معاون بهبود تولیدات گیاهی و قیصری مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزان استان، فرماندار و اعضاء شورای کشاورزی شهرستان برگزار شد.

جواد شمس مسئول امور عشایر و دام جهاد کشاورزی ابرکوه در حاشیه این جلسه گفت: در جلسه امروز مقرر شد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه با توجه به زیر ساخت های موجود، در سال آینده برنامه لازم جهت افزایش تولید شیر از ۵۰ به ۱۰۰ تن، را اجرا کند.

شمس افزود: همچنین با توجه به مکان یابی مجتمع بز شیری سانن در شهرستان ابرکوه، پیگیری های لازم به منظور تامین آب و اعتبار جهت زیرساخت های آن توسط اداره آب منطقه ای و فرمانداری تامین شود.

وی گفت: در این جلسه همچنین مصوب شد که سطح زیر کشت گلخانه ای استان یزد تا پایان سال ۹۷، ۱۵ هکتار افزایش یابد و به منظور تحقق این برنامه‌ها تسهیلات لازم پرداخت شود

مسئول امور عشایر و دام جهاد کشاورزی ابرکوه تصریح کرد: در سال جاری، شش روستای شهرستان ابرکوه به صورت پایلوت طرح اصلاح نژاد دام سبک را اجرا می کنند.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.