حذف هزینه تبصره 3 از قبوض آب‌بهای شهروندان یزدی رأی نیاورد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی با حذف هزینه مربوط به تبصره 3 قبوض آب‌بهای مشترکین شهر یزد مخالفت کردند.

حذف هزینه تبصره 3 از قبوض آب‌بهای شهروندان یزدی رأی نیاوردسفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شنبه‌شب با 6 رأی مخالف ، 1 رأی ممتنع و 3 رأی موافق با حذف هزینه مربوط به تبصره 3 قبوض آب‌بهای مشترکین شهر یزد مخالفت کردند.

سفید افزود:اعضای شورا پس از سه جلسه بحث و تبادل‌نظر و در این جلسه علنی با 6 رأی مخالف ، 1 رأی ممتنع و 3 رأی موافق با حذف تبصره 3 قبوض آب‌بهای مشترکین شهر یزد مخالفت کردند مقرر شد در نرخ این هزینه‌ها که مربوط به نگهداری و تجهیز و تعمیر زیرساخت‌های شبکه آب و فاضلاب یزد است تعدیل انجام شود.

گفتنی است رأی شورای اسلامی شهر یزد به نبودحذف هزینه تبصره 3 از قبوض آب‌بهای شهروندان یزدی در حالی است که در مدت اخیر دریافت این هزینه از سوی شرکت آب از مشترکین یزدی با مخالفت‌ها و واکنش‌های فراوان شهروندان شهر یزد روبرو بود و برخی بزرگان و علما استان نیز دریافت این هزینه را خلاف قانون و شرع اعلام کرده بودند.

عباسی سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز گفت : در این جلسه با تصمیم اعضا ، مبلغ تعرفه براساس مصرف تعدیل شد ، بدین ترتیب که از صفر تا ده متر مصرف معاف و بالاتر از این جدول پیشنهادی به شصت درصد کاهش یافت.

عباسی افزود : هم چنین خانو اده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت تبصره سه معاف شدند.

آزادی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهریزد ادامه داد: درامد سال گذشته آبفا حدود یازده میلیارد تومان بوده که با تعدیل امروز به هشت میلیارد تومان کاهش یافت.

آزادی خاطر نشان کرد : درامد تبصره سه فقط باید برای لوله های آب شهر مصرف شود و برای نظارت بر فعالیت شرکت آبفا خانم جورابی و اقای شایق به عنوان نمایندگان نظارت بر تبصره سه با رای اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شدند و شرکت آبفاموظف است هر دو ماه یکبار به شورای اسلامی شهر گزارش دهد.

گفتنی است این تعرفه برای سال 96 تصویب شد و تصمیم گیری برای چگونگی این موضوع در سال 97 به بعد موکول شد.

انتهای پیام/ی

مخالفت شورای شهر یزد با حذف هزینه تبصره 3 از قبوض آب‌بهای شهروندان یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.