رییس دادگستری شهرستان البرز از مدعیان اعمال نفوذ در دستگاه قضا به عنوان اخلالگران سیستم قضایی یاد کرد و گفت: این افراد بدون اغماض و قاطعانه مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ابوالفضل محبی رییس دادگستری شهرستان البرز افزود: اخلالگران با سوء استفاده از فقدان آگاهی برخی شهروندان و جلب اعتماد آنان با جعل عناوینی، چون همکار قضایی و داشتن خط وربط با قضات ادعای تغییر رویه قضایی و حتی رای دارند، غافل از اینکه حتی اقرار به چنین نفوذی حتی در کلام مصداق جرم است و مجازات و حبس در پی دارد و اگر با دریافت وجه همراه باشد، جرم مضاعف می‌شود.

رییس دادگستری شهرستان البرز اضافه کرد: شهروندان باید دقت کنند تنها با پیگیری روال قانونی امکان تحقق حق آنان وجود دارد و رسیدگی در دستگاه قضا هیچ راه میان بری ندارد و توسل به سفارش نهاد‌های عمومی و اجرایی برای تسریع در رسیدگی نه تنها مورد پذیرش نیست بلکه با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

محبی، اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه هر سازمان و دستگاه نام برد و افزود: قوه قضاییه در خط مقدم کسب اعتماد مردم و رضایت مندی به نظام قرار دارد و افرادی که خدشه‌ای به اعتماد عمومی مردم به این نهاد وارد کنند مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

رییس دادگستری شهرستان البرز از شهروندان خواست: در صورت برخورد با چنین مواردی بی درنگ به دستگاه قضا مراجعه کنند و موضوع را اطلاع دهند.

محبی تاکید کرد: در صورت لزوم شخصا به پرونده مدعیان رسیدگی کرده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و حتی رسانه‌ای نتیجه اقدام‌ها را به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

انتهای پیام/

با اخلالگران دستگاه قضایی برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار