شاعران آئینی گیلان در جشنواره گلدسته‌های سپید خوش درخشیدند.

درخشش شاعران گیلانی در جشنواره گلدسته‌های سپیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان گفت: هشتمین جشنواره گلدسته‌های سپید با موضوع حضرت ام البنین (س) در دو بخش مسابقات شعر و داستان به میزبانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار شد.

وی افزود: مسابقات شعر و داستان امسال شامل دو بخش بود که بخش اول آن با موضوع حضرت ام البنین (س) و در رده سنی جوانان و نوجوانان و بخش ویژه نیز با موضوع مادران و همسران شهداء بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار داشت: از گیلان بیش از ۲۰ اثر به این جشنواره ارسال شد که در پایان با رای داوران دو شاعر آئینی و یک داستان نویس گیلانی در این جشنواره حائز رتبه شدند.

پورابراهیم افزود: رضا نیکوکار شاعر گیلانی توانست در بخش ویژه این جشنواره با موضوع مادران و همسران شهداء رتبه نخست را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه مرضیه فرمانی شاعر جوان گیلانی نیز رتبه دوم را در بخش شاعران جوان کسب کرد، تصریح کرد: مجتبی صفدری نیز در بخش داستان نویسی مقام دوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ع

کسب رتبه شاعران گیلانی در جشنواره تهران

برچسب ها: شعر ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.