اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال برای پایگاه هلال احمر شهرستان گرمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای پایگاه هلال‌احمر گرمی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سال‌ جاری مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای پایگاه هلال‌احمر گرمی اختصاص یافته که تخصیص آن به صورت 100 درصدی بوده است.

وی با بیان اینکه این پایگاه در اردیبهشت ماه سال آینده و در هفته هلال‌احمر افتتاح خواهد شد، افزود: علاوه بر این طرح با تلاش نماینده شهرستان گرمی در مجلس اعتبار 2 میلیارد ریالی برای تجهیز انبار هلال‌احمر گرمی اخذ و قول اختصاص خودرو مجهز هلال احمر برای این شهرستان گرفته شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در رابطه با زمین حاشیه میدان بسیج گرمی تصریح کرد: نزدیک به یک دهه از تلاش‌های مکرر برای تعیین تکلیف این زمین می‌گذرد و خوشبختانه با هماهنگی بین شهرداری و هلال‌احمر و تلاش‌های صورت گرفته مجوز نهایی تعیین تکلیف این زمین از سازمان مرکزی اخذ شده است.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این نشست به تلاش‌های مثبت جمعیت هلال‌احمر و نقش آن در توسعه این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی بین مسؤولان استانی و شهرستانی به وجود آمده و رویکرد مثبتی برای پیشرفت در گرمی شاهد هستیم.

ابراهیم امامی بیان کرد: تلاش‌های خوبی از سوی رئیس جمعیت هلال‌احمر استان و شهرستان برای تعیین تکلیف زمین حاشیه میدان بسیج انجام شد و اکنون شاهد به بار نشستن و نتیجه نهایی تعیین تکلیف شدن این نقطه مهم شهر هستیم.

وی اضافه کرد: با توافق صورت گرفته 10 درصد از فضای سبز میدان بسیج در اختیار شهرداری، 27 درصد در اختیار هلال احمر و مابقی در جهت توسعه فضای سبز و ایجاد مرکز فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام اختصاص یافته است.

فرماندار گرمی با بیان اینکه بزرگترین مجتمع فرهنگی، تجاری و فضای سبز در این نقطه شهر احداث خواهد شد، افزود: مجوز نهایی از سوی جمعیت هلال احمر به عنوان مالک این نقطه صادر شده و امیدواریم در سریعترین زمان با انتخاب پیمانکار عملیات احداث آن آغاز شود.

انتهای پیام/ح

اختصاص اعتبار برای هلال احمر شهرستان گرمی

برچسب ها: هلال احمر ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.