طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ امروز در استان خراسان رضوی آغاز شد.

آغازطرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ در استان خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، امروز در آغاز طرح نظارت اصناف در مشهد گفت: این سازمان به عنوان رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان، وظیفه تأمین کالا با کمک اتاق اصناف و جهاد کشاورزی را برعهده دارد.

علیرضایی افزود: همین راستا به منظور تنظیم بازار ایام پایانی سال و نوروز 97، اقلامی شامل برنج هندی و تایلندی، مرغ و گوشت و میوه تأمین شده است که از دهه سوم اسفند تا آخر فروردین با توجه به نیاز بازار، توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع حدود 5000 تن برنج از هفته گذشته آغاز شده است که شامل برنج هندی 1121 با قیمت هرکیلو 5600 تومان، برنج هندی 11PR با قیمت هرکیلو 2600 تومان و برنج تایلندی با قیمت هر کیلو 3900 تومان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، ادامه داد: همچنین حدود 5000 تن میوه شامل 3500 تن پرتقال و 1500 تن سیب، حدود 2000 تن مرغ منجمد با تاریخ مصرف طولانی با قیمت مصرف کننده 6200 تومان در مشهد و 6300 تومان در شهرستانها توزیع شده است.

علیرضایی گفت: حداکثر قیمت مرغ گرم 7500 تومان به تصویب رسید و حدود 1000 تن گوشت قرمز نیز در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

وی افزود: در حوزه کمیته نظارتی نیز با کمک اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و دستگاه‌هایی از قبیل میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی بر بخش‌های صنفی و غیر صنفی، نظارت می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، با بیان اینکه استقرار 22 بازرس در قالب 11 تیم در نمایشگاه بهاره، 223 گشت بازرسی، استقرار 8 پایگاه ثابت بازرسی و انجام 95 گشت بازرسی در محدوده ثامن، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این طرح است، گفت: محوریت نظارت در تمام گشت‌های نوروزی امسال، کالاهای اساسی، حوزه سلامت و فنی و خدماتی است و حوزه‌های غیر صنفی مثل حمل و نقل، مراکز اقامتی و بوستانها  نیز که مستقیما تحت پوشش اتحادیه‌ها نیستند نیز مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

انتهای پیام//ف.ف

 

استقرار 22 بازرس در قالب 11 تیم در نمایشگاه بهاره مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.