انسداد ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز در فارس

مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس از انسداد ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان های داراب، کامفیروز (شهرستان مرودشت)، استهبان، جهرم، لار و سروستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا دهقانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس گفت: ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز دیگر در راستای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب در مناطقی مانند داراب، کامفیروز (شهرستان مرودشت)، استهبان، جهرم، لار و سروستان پُر شد.

وی افزود: با اخذ دستور از مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی عملیات پُرکردن چاه‌های غیرمجازدر شهرستان داراب تداوم یافت و ۱۸ حلقه چاه غیر مجاز دراین منطقه و ۶ حلقه نیز در شهرستان استهبان پُر شد.

دهقانی ادامه داد: این طرح در منطقه کامفیروز شهرستان مرودشت با پر کردن ۵۱ حلقه و در شهرستان جهرم با پر شدن ۱۱ حلقه چاه غیرمجاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس تعداد چاه‌های پر شده در شهرستان لارستان را ۱۷ حلقه و تعداد این چاه‌ها در شهرستان سروستان را ۲ حلقه اعلام کرد.

وی بیان کرد: این طرح تا پایان سال در استان فارس با پرکردن ۲ هزار و ۵۰۰ چاه غیر مجاز ادامه می‌یابد.

دهقانی اظهار کرد: بر اساس آمار‌های موجود، از سال ۹۲ تاکنون ۶ هزار و ۲۶۳ حلقه چاه غیر مجاز و فاقد پروانه بهره برداری در نقاط مختلف این استان پُر شده است.

مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس تصریح کرد: بیشترین چاه‌های غیر مجاز که در برنامه پُر کردن قرار داده ایم مربوط به شهرستان‌های مرودشت و شیراز است (هر کدام ۲۵۰ حلقه چاه) و پیشتر نیز در شهرستان مرودشت ۱۹۲ حلقه چاه و در شهرستان شیراز ۱۶۴ حلقه چاه از مجموع چاه‌های هدف، پُر شده اند.
انتهای پیام/ر

۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز دیگر در فارس پُر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار