هرمزگان رتبه نخست مصرف سرانه مواد غذایی فست فود کشور را دارد.

️هرمزگانی‌ها رکورد دار مصرف فست فود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان رتبه نخست مصرف سرانه مواد غذایی فست فود را در کشور دارد.

وی با هشدار به مردم برای استفاده از غذا‌های فست فود افزود: خانواده‌ها باید متوجه عواقب بهداشتی و درمانی این مسئله باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تحرک و ورزش نیز در میان مردم هرمزگان کم است و این شرایط تاثیر منفی بر سلامت جامعه و شهروندان دارد.

اکرمی افزود: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان هرمزگان مصوب شد که صد و هشتاد میلیارد تومان برای بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، هشتاد میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس و ۱۵ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز دیگر بیمارستان‌های استان اختصاص می‌یابد.

وی گفت:افزایش ظرفیت ۷۰ تختخوابی بیمارستان بستک، کمک به تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس، توسعه هشت هزار و ۵۰۰ متری بیمارستان کودکان بندرعباس و توسعه اورژانس بیمارستان شهید محمدی، نیز از دستاورد‌های سفر بهمن ماه وزیر بهداشت به هرمزگان بود.

 


انتهای پیام/ی

 

اولین رتبه مصرف فست فود به هرمزگان رسید

برچسب ها: وزارت بهداشت ، چاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.