رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان از ممنوعیت فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره خبر داد.

ممنوعیت فروش و نگهداری موادمحترقه منفجرهسرهنگ منصور نور آبادی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره در استان ممنوع است، تاکید کرد: در صورت تبدیل کاربری انبارها به تولید و نگهداری مواد محترقه، انبار فوق پلمپ شده و مجوز آن به صورت دائم باطل خواهد شد.

وی اذعان داشت: صنوف توجیه شده‌اند تا از فروش و عرضه مواد اولیه محترقه، منفجره و همچنین خرید و فروش هرگونه مواد محترقه وارداتی قاچاق، صنعتی یا دست ‌ساز خودداری نمایند.

سرهنگ نورآبادی در ادامه افزود: به تمامی مغازه های رنگ فروشی، خرازی ها، سوپرمارکت ها و انبار دارها در استان خوزستان تاکید شده است که حق نگهداری مواد متحرقه و آتش زا ندارند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون به 12 واحد صنفی متخلف اخطار تعطیلی داده شده است، بیان داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه برابر قانون اقدام می‌شود و مالکان انبارهایی که محل خود را به نگهداری و تولید این نوع مواد تبدیل کنند با پلمپ و ابطال دائمی‌ جواز مواجه می شوند.

سرهنگ منصور نورآبادی اظهار کرد: با توجه به حوادث تلخ سال های گذشته، پلیس نظارت بر اماکن خوزستان با جدیت بیش تری نسبت اقدامات پیشگیرانه در روزهای پایانی سال جاری اهتمام دارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده و هماهنگی کامل بین دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی وضعیت مطلوبی در حوزه‌های قضایی خوزستان را شاهد هستیم، تصریح کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان جدی است.

این مقام انتظامی اذعان داشت: حوادثی که بسیاری از عزیزان و فرزندان خانواده ها را در یک شب تحت عنوان چهارشنبه آخر سال به گام مرگ کشانده یا دچار نقص عضو نموده است.

سرهنگ نورآبادی بر غیر استاندارد بودن مواد محترقه ای که به صورت قاچاق توسط برخی افراد سودجو وارد‌ کشور و استان ما می شود اشاره و بیان کرد: ما از ماه ها قبل با برگزاری جلسات متعدد با مسولان اصناف و اتحادیه های مرتبط با موضوع چهارشنبه آخرسال ضمن توجیه مسولان امر و تنظیم صورتجلسات اداری تمهیدات امنیتی با همکاری مساعد صنوف بعمل آمده است .

وی از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده تحرکات مشکوک و موارد تخلف در سطح صنوف با شماره 33730358 تماس حاصل نمایند.

سرهنگ نورآبادی گفت: با بالابردن آگاهی مردم کاهش چشمگیری در وقوع جرائم رخ می‌دهد، چرا که آموزش بهترین راهکار در پیشگیری از وقوع جرم است.

انتهای پیام/گ

فروش و نگهداری مواد محترقه ممنوع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.