مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۳۲ هسته گزینش در وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می‌کنند که هسته گزینش آذربایجان غربی یکی از آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محسن محمدی مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که با دستور تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش سازمان در سالن جلسات مرکز آموزش شهید باکری برگزار شد، گفت: 32 هسته گزینش در وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می کنند که هسته گزینش آذربایجان غربی یکی از آنها است.

جذب کارمندان اصلح و جلوگیری از ورود افراد فاسد به دولت برگرفته از سیره ائمه اطهار است

وی افزود: جذب کارمندان اصلح و جلوگیری از ورود افراد فاسد و ناشایست به دولت که برگرفته از سیره ائمه اطهار است، از اهداف اصلی تشکیل هسته های گزینش در کشور است.

محمدی به روند شکل گیری هسته های گزینش بعد از پیروزی انقلاب تا کنون اشاره و اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب و برای جلوگیری از ورود عوامل فاسد و نفوذی به دستگاه های اجرایی، هیئت های گزینش به وجود آمد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با اطلاع از این وضعیت، طی فرمانی 6 ماده ای نظام جدید گزینش را اصلاح کردند، افزود: سال 74 قانون هسته های گزینش به تصویب مجلس رسید که بعد از ابلاغ، براساس این قانون عمل کرده ایم.

محمدی با بیان اینکه مسئولیت نزد ما امانت است، اظهار کرد: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری درباره اطلاعات گردآوری شده، مراحل گزینش هستند که اعضای شورای هسته آن را انجام می دهند.

در پایان این جلسه، با اهدای لوح از زحمات و تلاش های طالب زاده، مدیر سابق هسته گزینش استان تقدیر و حکم انتصاب مظلومی، مدیر هسته گزینش استان به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.