همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری با استقرار دو هزار و 333پایگاه در سطح مدارس ، معابر ، مساجد، اصناف ، مراکز نیکوکاری و مصلی های نمازجمعه برگزار می شود.

استقرار 2 هزارو 333 پایگاه جشن نیکوکاری در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه هرساله درآستانه سال جدید جشن نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای خانوار های تحت حمایت این نهاد برگزار می شود، گفت : امسال نیز همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می کاریم » در استان زنجان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه پایگاههای جشن نیکوکاری روزهای چهارشنبه 16اسفند در سطح مدارس استان زنجان به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزان به نیازمندان مستقر می شود ، افزود : پایگاههای مستقر در معابر روز پنج شنبه 17 اسفند و مصلی های نمازجمعه در 18 اسفند نیز به منظور جمع آوری کمکهای مردمی اقشار مختلف پیش بینی شده است.
صفری ادامه داد : در مجموع به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو دو هزار و 333پایگاه در سطح مدارس ، معابر ، مساجد، اصناف ، مراکز نیکوکاری و مصلی های نمازجمعه در قالب جشن نیکوکاری دایر می شود.
وی با بیان اینکه در کنار استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی تمهیدات مورد نیاز به منظور مشارکت غیرحضوری خیران در جشن نیکوکاری نیز فراهم شده است ، افزود : خیران زنجانی می توانند با شماره گیری #024*8877* یا نصب اپلیکیشن سکه از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.
انتهای پیام/ن

برگزاری جشن نیکوکاری در زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.