شهردار اردبیل گفت: اجرای برنامه های شاد و مفرح از اهداف شهرداری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل امروز در جلسه پیشگیری از آسیب های مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل اظهار کرد: به منظور پیشگیری  از آسیب های اجتماعی اجرای برنامه های شاد و مفرح از اهداف شهرداری است.

وی افزود: بر همین اساس در آستانه عید نوروز ۱۶ برنامه تدارک دیده شده و در نظر داریم به منظور نشاط آفرینی در سطح شهر برنامه های ذکر شده را در مناطق مختلف شهری برگزار کنیم.

شهردار اردبیل با اشاره به آماده سازی شهر اردبیل برای عید نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران گفت: ضروری است فضای نشاط آوری در سطح شهر ایجاد شده و معابر و خیابان ها برای این جشن بزرگ آماده سازی شود.

لطف اللهیان افزود: در همین راستا برپایی سفره های هفت سین، زیباسازی شهری، بهسازی معابر و ترمیم آسفالت خیابان ها در دستور کار قرار گرفته و همچنین در روز درختکاری نیز ۵۰ هزار اصله نهال کاشته می شود.

شهردار اردبیل در ادامه تصریح کرد: در عین حال در مراسم چهارشنبه سوری نیز آتش نشانی در آماده باش کامل بوده و در راستای آموزش و فرهنگ سازی و همچنین اطلاع رسانی از مخاطرات استفاده از مواد محترقه خطرناک برنامه هایی در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/ع

آمادگی آتش نشانی در چهارشنبه سوری آخر سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.