هفتمین دوره مسابقات فوتسال پایه استان گرامیداشت 150 شهید شهر مریانج در سه رده نونهالان ،نوجوانان و جوانان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

اختتامیه مسابقات فوتسال پایه های استان در مریانجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدامیر حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: افزود: باید تمام توان خود را برای جذب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش به کار برد تا در آینده شاهد نتایج و اتفاقات خوب و جامعه ای پرنشاط باشیم.

رئیس هیئت فوتبال مریانج روند برگزاری این مسابقات را در سال اخیر خوب ارزیابی کرد و گفت : مسابقات فوتسال هرساله به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود و امسال نیز با حضور 28 تیم در رده های سنی مختلف با کیفیتی مثال زدنی برگزار شد.

جعفر خان بابایی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های شهرداری مریانج ،وحدت ولیعصر و فاتح اسد آباد در رده سنی نوجوانان تیم های شهدای سولان،الوند همدان و وحدت ولیعصر و در رده سنی جوانان ،تیم های شهید بشیری حوزه علمیه مریانج،شهید مصطفوی بهار و شهید حبیب مظاهری مریانج به مقام های اول تا سوم رسیدند که در پایان نیز به آنان جوایز نقدی اهداء و به رسم یادبود کاپ واحکام قهرمانی اهداء شد.

گفتنی است تیم های پایگاه شهید اشرفی،شهرداری مریانج و میثاق سولان به ترتیب در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان بعنوان تیم اخلاق انتخاب و لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/ د

پایان مسابقات فوتسال استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار