مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: جسد جوان 27 ساله ای که عصر روز گذشته در رودخانه پل زال اندیمشک غرق شده بود، امروز پیدا شد.

مهدی خادمی، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: روز گذشته گزارش غرق شدن جوانی 27 ساله در رودخانه پل زال در 55 کیلومتری این شهرستان به مرکز پیام آتش نشانی اندیمشک اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت پیام، نیروها به محل مورد نظر اعزام شدند اذعان داشت: بدلیل تاریکی هوا و شرایط جوی، امکان عملیات جستجو و کشف جسد نبود.

خادمی تصریح کرد: عملیات جستجو مجددا از صبح امروز شروع آغاز شد و اکیپ‌های آتش‌نشانی ظرف 30 دقیقه موفق شدند جسد این جوان را در رودخانه کشف نمایند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک در ادامه افزود: این جوان 27 ساله اهل اندیمشک بوده که ظاهرا برای تفریح و شنا به این رودخانه رفته بود که احتمالا یا به دلیل برخورد با سنگ‌های درون رودخانه، دچار صدمه و یا به دلیل نداشتن مهارت کافی در شنا در این رودخانه غرق شده است.

انتهای پیام/گ

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه زال

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.