رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از پیش بینی یک هزار و ۸۰ کلاس درس برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ اعظم قاسمی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: در سال جاری یک هزار و ۸۰ کلاس درس در قالب ۱۰۸ مدرسه، به منظور اسکان و پذیرایی از مسافران نورزی در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: از تعداد کل مدارس پیش بینی شده برای ایام نوروز سال جاری، ۱۹ مدرسه درجه یک، ۷۰ مدرسه درجه دو و مابقی نیز درجه سه هستند، البته برنامه ریزی هایی به منظور ارتقا کلیه مدارس به سطح درجه یک نیز در حال انجام گرفتن است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به اختصاص ۱۰ مدرسه غیر دولتی و روستایی در مناطق دارای جاذبه گردشگری به همین منظور گفت: این روستاها در لیست اسکان آموزش و پروش قرار ندارند، اما آماده سازی شدند، تا در صورت مواجهه با ازدحام مسافر در ایام نوروز مورد استفاده قرار بگیرند.

قاسمی زاده  با اشاره به اینکه ۹ مدرسه به طور خاص برای اسکان و پذیرایی از کاروان های راهیان نور در نظر گرفته شده، افزود: ثبت نام دستگاه ها برای بهره مندی از فضای مدارس در بحث کاروان های راهیان نور، در مرحله نخست به اتمام رسیده؛ البته آمار موجود در این زمینه مدام در حال تغییر است.

وی  با بیان اینکه کلیه فعالیت های مرتبط با اسکان نوروزی ساماندهی شده، گفت: در این زمان در مرحله بررسی امکانات از پیش اعلام شده به کمیته هماهنگی ستاد نوروزی، کنترل موجوی ها، شستشوی فرش ها و پتو ها هستیم؛ ضمن آنکه خرید برخی تجهیزات و لوازم همچون؛ مایع دستشویی، موکت و غیره نیز از طریق تعاونی اداره کل آموزش و پرورش و منطقه آزاد اروند در حال انجام است.

انتهای پیام/د

آماده سازی بیش از هزار کلاس درس برای اسکان نوروزی

برچسب ها: نوروز ، آموزش وپرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.