مجمع سالیانه فدراسیون والیبال امروز «دوشنبه» از ساعت ۱۴ در هتل المپیک تهران برگزار شد.

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه مجمع سالیانه فدراسیون والیبال از ساعت ۱۴:۰۰ امروز (دوشنبه) در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مجمع روسا‌های هیئت‌های استانی، محمدرضا داورزنی (معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانانشاهرخ شهنازی (دبیر کل کمیته ملی المپیک)، احمد ضیایی (رئیس فدراسیون والیبال)، محمود افشار دوست (سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال)، نماینده مربیان، نماینده ملی پوشان بانوان و آقایان، نماینده داوران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه حسابرس گزارشی از عملکرد مالی فدراسیون والیبال در سالی که گذشت را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال توضیحاتی در خصوص گزارش ارائه شده توسط حسابرس ارائه کرد.

همچنین محمدرضا داورزنی نیز دقایقی در پاسخ به سوال هیئت والیبال ارومیه صحبت کرد.

بعد از صحبت‌های برخی از روسای برخی استان‌ها درباره عملکرد مالی فدراسیون، بازرس فدراسیون گزارش خود را ارائه داد.

او در این گزارش عنوان کرد که میزان توجهات و رسیدگی به امورات مختلف به نحو مطلوبی انجام شده است. او در این گزارش به لزوم حرفه ای‌تر شدن وضعیت عملکرد هیئت‌های استانی اشاره کرد.

در این گزارش نوع فعالیت فدراسیون والیبال در سال ۹۶ با سال‌های ۹۴ و ۹۵ مقایسه شد.

در بخش دیگری از مجمع فدراسیون والیبال محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال درباره بررسی و تصویب برنامه عملیاتی سال ۹۷ نکاتی را یاد آور شد.

در این گزارش به میزبانی‌های ایران در سال ۹۷ اشاره و عنوان کرد که تقویم برنامه‌های سال ۹۷ را به محض تنظیم به هیئت‌های استانی ارسال خواهد کرد.

در ادامه این جلسه احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، از تغییرات رخ داده در کمیته های مختلف سخن به میان آورد. اعلام جانشینی کعبی زاده به جای فریبا صادقی در نایب رئیسی فدراسیون والیبال؛ شفقی به جای پور حسن در سازمان لیگ، الهامی به جای کسری غفوری در سازمان والیبال ساحلی، ابراهیم فیروزی به جای امیدوار حاتمی، بخشی از صحبت‌های ضیایی بود.

او همچنین عنوان کرد که محمود افشار دوست در پست دبیر کلی فدراسیون والیبال و مهدی اسلامی در پست خزانه داری فدراسیون ابقا می‌شوند. همچنین بابک طالبی به عنوان نایب رئیس فدراسیون معرفی شد.

محمدرضا داور زنی نیز به عنوان آخرین نفر در این جلسه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که والیبال مسیر خوب خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار