رئیس امور برنامه ریزی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گواهینامه "تعهد به تعالی سازمانی" توسط این شرکت در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران کسب شد.

دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی توسط شرکت گاز خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی غلامی در حاشیه نخستین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران افزود: درارزیابی انجام شده توسط ارزیابان شرکت ملی گاز ایران، موفق شدیم در سایه تعامل و همکاری گروهی گواهینامه "تعهد به تعالی سازمانی" را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان برای تدوین ارکان جهت ساز استراتژیک و برنامه های مرتبط اجرا نموده و تسریع در تکمیل فرایند تدوین، جاری سازی، اجراپذیری و اجرای استراتژی ها از اهداف نهایی این شرکت محسوب می شود.

رئیس امور برنامه ریزی شرکت گاز خراسان رضوی افزود: حرکت سازمان در مسیر تعالی با همراهی و حمایت سایر واحدهای سازمان به خوبی پشتیبانی شده است

غلامی تصریح کرد: اجزای سازمان توانسته اند با خلاقیت و نوآوری های ویژه ای ارتباط دو سویه بین سازمان و شرکای تجاری را بهبود بخشیده و از این رو در راستای کسب رضایت بیشتر آنان قدم بردارند.

انتهای پیام// ف.غ

 

 

 

 

 

برچسب ها: گواهینامه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.