به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ استارتآپها شرکتهای نوپایی هستند که معمولا بر پایهی ایدهای نو شکل میگیرند. ایدهای که در بدو شکل گیری هیچ چیزش مشخص نیست و ریسک بالایی دارد.
مدل کسب و کار در آغاز کار مشخص نیست و حتی بخش مشتریان در نظر گرفته شده نیز در حد فرض است.
در واقع فرد یا افرادی خوشفکر، با ایده های نو، در جستجوی روش هایی برای کسب درآمد از آن ایده و تولید انبوه محصولات یا خدمات مبتنی بر آن ایده هستند.
نوآوری در استارتاپ ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می دهد.
انتهای پیام/