در دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل تیم فوتسال اقتصادی و دارایی اردبیل قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل بمدت یک هفته برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد .

در این جشنواره 156 نفر از بانوان و آقایان در 6 رشته ورزشی فوتسال، شطرنج، دارت، طناب کشی، فوتبال دستی و تنیس روی میز به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتسال اداره کل امور اقتصادی و دارایی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های اداره کل امور مالیاتی و بانک کشاورزی بترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

در رشته ورزشی طناب کشی نیز تیم های بانوان ادارات کل امور مالیاتی، بیمه ایران و بورس و اوراق بهادار رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

خاطر نشان می شود، در رشته های ورزشی انفرادی نیز در بخش آقایان و بانوان در تنیس روی میز اسلام طلوعی از بیمه ایران، در رشته  دارت مهدی محمدیان از امور اقتصادی و دارایی، در فوتبال دستی مهدی صالحی از امور مالیاتی در شطرنج بهنام سالم از بیمه ایران در شطرنج بانوان مریم باوقار از امور مالیاتی، زهرا بابیانی در رشته دارت از امور اقتصادی و دارایی  و فریبا عالی نقی پور در تنیس روی میز از امور مالیاتی مقام اول را کسب کردند.

هاشم مظفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هدف از برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی را موجب افزایش نشاط، تعالی و همچنین تقویت روحیه تعامل بین همکاران عنوان کرد و گفت: بنابر استقبال گرم همکاران تلاش بر این است که این جشنواره ها در سال های آتی هم تداوم یابد.

انتهای پیام/ح

دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی اقتصاد و دارایی اردبیل

 

 

برچسب ها: فوتسال ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.