معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از تعطیلی یک مرکز آموزش غیرمجاز طب سوزنی و سنتی در شیراز خبر داد.

عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در پی گزارشی مبنی بر فراخوان گروهی در فضای مجازی با عنوان گروه علمی طب سنتی شیراز با ادعای آموزش طب سوزنی و سنتی در شیراز و با توجه به اینکه فعالیت این گروه بدون مجوز قانونی و علمی بود، موضوع در دستور کار مدیریت حوزه طب سنتی این معاونت قرار گرفت.

او ادامه داد: بازرسان این معاونت به اتفاق بازرسان سازمان نظام پزشکی شیراز از محل برگزاری کلاس‌های آموزشی این گروه بازدید داشته و به علت نداشتن مجوز‌های قانونی، برنامه آموزشی تعطیل و اقلام پزشکی که به صورت غیرمجاز استفاده می‌شد نیز ضبط و تحویل اداره تعزیرات شد.

دکتر کشاورزی از تشکیل پرونده برای این گروه به عنوان مداخله غیرمجاز در امور پزشکی خبر داد که پیگیری اقدامات قانونی به مقامات قضایی معرفی شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم استان درخواست کرد تا از شرکت در دوره‌های آموزشی غیرمجاز که با عنوان طب سنتی، سوزنی و موارد مشابه، توسط افراد و موسسات غیرمجاز برگزار می‌شود خودداری کرده و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به معاونت درمان دانشگاه گزارش کنند.
انتهای پیام/ر

پلمپ مرکز آموزش غیرمجاز طب سوزنی

برچسب ها: علوم پزشکی ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار