به مناسبت هفته بوشهر بانوان اعضای شورای شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر از کارگاه صنایع دستی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی استان مرکزی بوشهر بازدید کردند.

بازدید از کارگاه صنایع دستی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی استان مرکزی بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بانوان اعضای شورای شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهربه مناسبت نکوداشت هفته بوشهر، از کارگاه صنایع دستی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی استان بازدید کردند.

مدیرکل اداره زندان‌های استان بوشهر در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در اندرزگاه نسوان اظهار کرد: ما در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها خواستار کمک‌های همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر هستیم.

حمیدرضا حیدری با بیان این که یکی از مشکلات در بحث آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌های جدی مواد مخدر است که باید با برنامه‌ریزی، این بی‌تفاوتی شهروندان نسبت به دیگران را ازبین ببریم، تصریح کرد: لازمه داشتن جامعه پویا و همدل این است که نسبت به همشهریان و همسایگان خود احساس مسوولیت بیشتری داشته باشیم. همچنین باید با ایجاد کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان جهت مجرمان کم سن و سال، مانع از ورود این افراد به زندان شویم، زیرا با قرار گرفتن این افراد در کنار مجرمان حرفه‌ای، به‌صورت ناخواسته مجرمان حرفه‌ای بیشتری را به جامعه تحویل می‌دهیم.

طاهره شمشیری، عضو شورای شهر بوشهر نیز با اشاره به لزوم اجرای برنام‌های فرهنگی در جامعه جهت بالا رفتن سطح هوشیاری و آگاهی عمومی در مرتفع شدن آسیب‌های اجتماعی گفت: شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر تا کنون همکاری‌های بسیار خوبی را با مجموعه اداره‌کل زندان‌ها جهت حمایت از زندانیان داشته است.

شمشیری تصریح کرد: هم‌اکنون در راستای حمایت از اشتغال زندانیان، از سوی شهرداری بندر بوشهر کیوسک‌هایی به صورت رایگان در سطح شهر تعبیه شده و در اختیار اداره کل زندان‌های استان بوشهر قرار گرفته است که کالا‌های ساخته شده در زندان را به مردم عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/م

از کارگاه صنایع دستی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی استان مرکزی بوشهر بازدید شد

برچسب ها: شورای شهر ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.