همزمان با سراسر کشور و کشور‌های دیگر جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مرکزی هم آغاز به کار کرد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پنجمین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور و کشور‌های عراق لبنان و سوریه با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار شد.

مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدا برگزار شد.

مشایخی افزود: جشنواره اسوه صبر و مقاومت در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور و سه کشور عراق ، سوریه و لبنان برگزار می شود..

وی اضافه کرد: استان مرکزی در دوران دفاع مقدس 6 هزارو 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 104 نفر آنان زنان شهیده هستند.

حمیده طائب سخنران این همایش هم گفت: زنان همیشه در تمامی صحنه ها و بخصوص در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشته اند و حضرت فاطمه (س) بهترین و بزرگترین الگوی آنان بوده است.

حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون کسانی هستیم که به عنوان مادر و یا همسر شهدا و جانبازان و ایثارگران در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فداکاری کردند .

فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری هم در این مراسم گفت: این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن برگزار شده است و در این مراسم از 27 مادر و همسر شهدا تجلیل می شود.

 

آغاز به کار جشنواره بین المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مرکزی

 

آغاز به کار جشنواره بین المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مرکزی

 

آغاز به کار جشنواره بین المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مرکزی

انتهای پیام / ج

تجلیل از 27 مادر و همسر شهید در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار