اپلیکیشن ساده پرداخت برای پرداخت قبوض در مازندران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایرج ملک زاده مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و نیز سهولت پرداخت قبوض آب از سوی مشترکان این شرکت، اپلیکیشن اندورید ساده پرداخت ارایه و رونمایی شد.

وی افزود: اپلیکیشن  ساده پرداخت به منظور پرداخت سیستم جامع امور مشترکان تمامی شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق، مخابرات و گاز طراحی شد.

ملک زاده با بیان اینکه این نرم افزار در کشور برای مشترکان گاز، مخابرات و تلفن همراه فعال است، گفت : در حال حاضر مشترکان آب وفاضلاب شهری، روستایی و توزیع برق استان وغرب مازندران می‌توانند در پرداخت قبوض از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

مدیر دفتر انفورماتیک آبفاشهری مازندران گفت : اپلیکیشن اندورید ساده پرداخت در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و سیستم جامع امور مشترکان توسط کارشناسان آبفاشهری و شرکت طراحی کننده این ایلیکیشن، از طریق ویدئو کنفرانس برای استان‌های اصفهان، شیراز، تهران، مشهد، خراستان شمالی و یزد ارایه شد.

ملک زاده، افزود : مشترکین می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا در کافه بازار دریافت و در موبایل اندروید خود نصب و ازخدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن قابلت‌های فراوانی دارد،  گفت : ارایه خدمات الکترونیکی ۲۲ گانه مشترکین از طریق این نرم افزار نیز در حال بررسی است.

انتهای پیام/ر

پرداخت آسان قبوض با ساده پرداخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.