نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: در بانک مرکزی نابسامانی‌های زیادی وجود دارد و بهتر است رئیس جمهور رئیس بانک مرکزی را برکنار کند.

رئیس جمهور، سیف را برکنار کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: متأسفانه صدها میلیارد از سپرده‌های مردم در موسسات مالی و اعتباری به علت بی‌کفایتی‌های بانک مرکزی از بین رفته است و میلیون‌ها نفر از سپرده‌گذاران و خانواده‌هایشان دچار مشکل و اختلاف شده‌اند.

وی ادامه داد: بانک مرکزی با بلاتکلیف‌گذاشتن ارز، ارزش پول ملی را زیرسوال برده است و قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر اظهار کرد: مسئولان بانک مرکزی در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها به مردم حرف‌هایی زدند، اما برخلاف آن وعده‌ها عمل کردند؛ قول داده بودند تا پایان بهمن 96 وضعیت همه سپرده‌گذاران را تعیین تکلیف کنند.

حای‌دلیگانی با بیان اینکه رئیس جمهور هم وعده داده بود که تا پایان بهمن ماه سپرده‌گذاران تعیین تکلیف شوند، گفت: برای ما جای سوال دارد که چرا رئیس جمهور، ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی را با وجود همه مشکلاتی که ایجاد کرده است، برکنار نمی‌کند و بهتر است کسی را بیاورد که بتواند امور بانک مرکزی را به خوبی انجام دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
وضعیت اشتغال جوانان به کجا رسید
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
اشتغال ما جوانان فقط دست خودمان است. جبهه امروز جبهه اشتغال و یعنی واقعا ایجاد شغلی است که هر چند اندک ، به توسعه و مقاومتی شدن اقتصاد کمک کند دولت فعلا می تواند در بهترین شرایط مثلا استخدام کند ولی همین حالا هم افراد پشت میز اضافی زیادی داریم. جوانان باید به دنبال کارهای تخصصی و نیز خلاقانه باشند و از درون شان بجوشد . راه دیگری نداریم. البته اگر در این راه قدم بگذاریم و پایداری کنیم ان شالله این وضعیت بد به یک فرصت خوب تبدیل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
ایجاد اشتغال را فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
رفع بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال پایدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
درود بر نماینده مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
انشالله مشکل حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
چرا علت چی بوده ؟؟؟؟
آخرین اخبار