انتخاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان محقق برتر نانوفناوری کشور

علیرضا ختایی، استاد دانشگاه تبریز در دوازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو به عنوان محقق برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ختایی، استاد تمام گروه شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز به عنوان چهره علمی شناخته شده کشورمان و حتی جهان است. این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در حال حاضر جزو دانشمندان یک درصد برتر جهان است.

وی در سال‌جاری نیز به عنوان محقق و پژوهشگر برتر استان و دانشگاه تبریز انتخاب شده بود. چاپ 345 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه 169 مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی، همکاری و اجرای 19 طرح تحقیقاتی، چاپ دو جلد کتاب به زبان فارسی و 13 جلد به زبان انگلیسی، ثبت هفت اختراع، عضو هیات تحریریه (Editorial board) هشت مجله علمی، انتخاب چندین دوره به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم پایه کشور و دانشگاه تبریز و کسب جوایز مختلف پژوهشی از جمله دیگر افتخارات این استاد دانشگاه تبریز است.

از سمت‌های اجرایی وی م‌ توان به مدیر امور فناوری، رئیس گروه همکاری‌های فناوری و رئیس کمیته بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) دانشگاه تبریز اشاره کرد که ختایی در حال حاضر مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز را بر عهده‌ دارد.

دوازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو بیشتر با هدف ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌ها و دستاوردهای افراد و نهادهای فعال در حوزه فناوری نانو به صورت سالانه برگزار می‌شود که در این دوره جشنواره از محققان برتر، موسسه‌های پژوهشی برتر، طرح‌ها نوآورانه و مجله‌های برگزیده بر اساس فعالیت‌ها و دستاوردهای سال ۱۳۹۵ تقدیر به‌عمل آمده است.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.