معاون استاندار اردبیل؛

نیروی انسانی محور توسعه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: اصلی ترین سرمایه هر سازمان یا نهاد، نیروی انسانی است؛ بطوری که بسیاری از اندیشمندان حوزه مدیریت نیز از نیروی انسانی به عنوان محور توسعه نام برده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در آیین معارفه مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری اردبیل با بیان اینکه مدیرکل جدید در جهت ایجاد تحول و نوآوری گام بردارد، افزود:خلاقیت و نوآوری از خصلت های برتر افراد موفق است.

وی تصریح کرد: تکریم و تقویت امور رفاهی و آموزشی کارمندان و کارکنان استانداری باید سرلوحه اقدامات دفتر امور اداری و مالی قرار بگیرد.

معاون استاندار اردبیل اضافه کرد: فراخوان به مشارکت و همکاری و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های کارکنان امور اداری و مالی در جهت نوآوری مهم است.

حسین زاده به ارتقای سیستم اتوماسیون اداری،برنامه رفاهی،دوره های آموزشی تاکید کرد و ادامه داد: اگر بدنه اجرایی استانداری با نشاط و فعال باشد قطعا در مسیر پویایی استان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری از خانواده وزارت کشور است و چابکی، نوآوری و خلاقیت از ویژگی های وی است.

مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری نیر با حکم استاندار اردبیل به عنوان مدیرکل اداری و مالی جدید استانداری اردبیل منصوب شد.

نیروی انسانی محور توسعه است

انتهای پیام/ح

انتصاب مدیرکل اداری و مالی جدید استانداری اردبیل

 

برچسب ها: استانداری ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.