به یاد شهید مدافع وطن در نهاوند درخت کاشته شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری نهاوند گفت: به یاد شهید احمد شوهانی که به تازگی در درگیری با نیروهای داعشی در کرمانشاه به شهادت رسید درختی کاشته شد.

به یاد شهید مدافع وطن در نهاوند درخت کاشته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ده پهلوان اظهار داشت: بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان و مردم شهر برزول نهاوند عملیات کاشت درخت از مقابل منزل این شهید آغاز شد.
وی گفت: عملیات کاشت درخت با مشارکت شهرداری و مردم به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهر برزول نهاوند انجام شد.
ده پهلوان افزود: شهر برزول پایین‌ترین سرانه فضای سبز در استان همدان رادارد وبه همین منظور در تلاش هستیم با کمک شهرداری این سرانه را افزایش دهیم.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد و بهسازی پارک‌‌ها و بوستان‌‌های متعدد در سالجاری در سطح شهر برزول ، افزود: سرانه فضای سبز در شهر برزول پایین‌ترین سرانه فضای سبز در همدان را دربین شهرستان‌های استان همدان دارد که با وجود این کارها و اقدامات صورت گرفته دنبال افزایش سرانه فضای سبز در شهر برزول هستیم.

وی اظهار داشت: شهرداری برزول در تلاش است تا با کاشت بیش از هزارو 500 نهال سازگار با اقلیم خاک، شهر برزول را از نظر فضای سبز به رتبه خوبی در سطح استان برساند وبه همین منظور روز درختکاری از مقابل منزل شهید احمد شوهانی تا سراسر شهر آغاز شد.
رئیس منابع طبیعی نهاوند گفت: شهرستان نهاوند نزدیک به ۲۳هزار هکتار جنگل دست کاشت و طبیعی به همراه ده ها سراب و چشمه جوشان دارد.

انتهای پیام/

کاشت نهال به یاد شهید مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.