مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: ۲۲ اسفند روز شهید و سالروز تشکیل بنیاد شهید درکشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سالروز تشکیل بنیاد شهید در کشورعبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان داشت: بنیاد شهید خوزستان درزمینهٔ تأمین مسکن رتبه سوم، درزمینهٔ اشتغال‌زایی رتبه چهارم، در بحث گلزارهای شهدا رتبه دوم را کسب کرده و همچنین در حوزه‌های مختلف تعاون و امور اجتماعی رتبه پنجم و در مددکاری و ‌مشاوره نیز رتبه هشتم را دارد.

وی افزود: بنیاد شهید خوزستان بر اساس رتبه‌بندی در بسیاری از شاخص‌ها رتبه خوبی در بین استان‌ها دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: همه ایثارگران خوزستان تحت پوشش بیمه بوده و  توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در بین خانواده‌های ایثارگران رضایت‌بخش و مطلوب است.

 وی گفت:۲۳ هزار شهید خوزستانی دفاع مقدس داریم که هرسال حدود 22 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از سوی بنیاد شهید انجام می‌شود و به دلیل مهاجرت خانواده‌های شهدا و انتقال پرونده شهدا به استان‌های دیگر، در حال حاضر پرونده ۱۶ هزار شهید در خوزستان وجود دارد.

فرجیان افزود: در خوزستان ۳۵ هزار جانباز دفاع مقدس، ۲ هزار و ۷۵۰ آزاده، ۶۸ شهید مدافع حرم، 200 طلبه روحانی شهید جنگ تحمیلی و مدافع حرم، ۸۶ جانباز مدافع حرم، ۶۲ شهید طریق الحسین (حادثه حله)، ۱ شهید از حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و ۷ شهید از حادثه منا است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز جانبازان نخاعی در سال گذشته، گفت: ما یکی از برترین مراکز درمانی در کشور را ازلحاظ خدمات داریم.

انتهای پیام/م

رتبه بالای بنیاد شهید خوزستان در میان ادارات کل استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار