رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر و مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در دزفول به مدت 3 روز به منظور جمع آوری کمک های مردمی خیرین پایگاه هایی را برپا می کند

وی افزود: روز 16 اسفند در سطح مدارس، روز 17 اسفند ماه در خیابان ها و معابر عمومی و روز 18 اسفند ماه در مصلی نماز جمعه پایگاه هایی برپا می شود.

رحیمی بیان کرد: از مردم نوع دوست دزفول که همیشه در دادن صدقات و انفاق پیش دست بوده اند تقاضا داریم که همچون گذشته حضور فعال داشته باشند تا بتوان عیدی مناسب و درخور شانی را به ایتام و نیازمندان اعطا نماییم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ها و حمایت های خیرین این شهرستان علاوه بر خودکفایی در بحث اشتغال برای دیگران نیز اشتغال زایی نمودند.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف راهبردی و اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال و رساندن افراد تحت پوشش به خودکفایی است تا به مددجویان عزت نفس داده و توانمندی اقتصادی ،فرهنگی و فکری آنها افزایش یابد.

انتهای پیام/و

برگزاری جشن نیکوکاری در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.