رئیس اداره حج و زیارت کاشان از ثبت نام بیش از 500 کاشانی از شهر گل محمدی برای زیارت بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی درحج تمتع سال 97 خبرداد.

عباس نیکونیا، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پنج کاروان به کاشان تخصیص یافته است که یک کاروان از آران و بیدگل و چهار کاروان دیگر از کاشان است.

وی، سهمیه حج  تمتع کاشان در سال97 را 565 نفر دانست و گفت: تلاش می کنیم این سهمیه افزایش یابد.

به گفته وی، مردم برای ثبت نام در کاروان ها می توانند به سامانه reserve.haj.ir یا دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان در ادامه با اشاره به اینکه مدت اقامت زائران در حج بین 28 تا 41 روز خواهد بود اظهارداشت: افرادی که در سامانه حج ثبت نام کردند، حتما ظرف 72 ساعت به کاروانها مراجعه کنند.

نیکونیا، تصریح‌کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز برای رفاه حال مردم هزینه حج در دوبخش از زائران دریافت می شود.

وی در خصوص قیمت فیش های حج در این شهرستان افزود: بخش اول هزینه کاروان حج 10 میلیون تومان است که مبلغ یک میلیون تومان ثبت نام اولیه و سود آن است که حدود دو میلیون تا دو میلیون و 300 هزار تومان از آن کسر می شود.

به گفته وی، قیمت کاروان های حج بین 13 میلیون و 900 هزار تومان تا 15 میلیون و 800 هزار تومان است که البته مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان مساعده بانک ملی از آن کسر خواهد شد.

نیکونیا، افزود: با توجه به پرداخت هزینه تشرف زائرین طی دومرحله، مبلغ يك ميليون و ٤٠٠ هزار تومان مساعدت بانك ملي در پرداخت بخش دوم هزينه كاروان هاي حج محاسبه و كسر خواهد شد.

به گفته وی، مرحله اول و در زمان پرداخت الکترونیک میزان ودیعه و مقدار سود واریز شده قابل مشاهده و از مبلغ 10 میلیون تومان کسر شده و مابه التفاوت پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

ثبت نام کاشانیها برای حج 97

برچسب ها: حج و زیارت ، حج97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار