مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره) از شرکت ۷۰ هزار نفر در طرح قرآنی «تلاوت نور» این موسسه خبر داد.

شرکت ۷۰ هزار نفر در طرح «تلاوت نور» زیارتگاه شهید مدرس (ره)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حمزه سپهریان گفت: این طرح با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی و انس بیشتر مردم با این کتاب انسان ساز در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

وی گفت: در قالب این طرح هر شب یک صفحه از قرآن کریم توسط قاریان مطرح شهرستان کاشمر تلاوت می‌شود که در مجموع ۴ نفر از قاریان ممتاز شهرستان در طرح تلاوت نور حضور دارند.

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره) با اشاره به اینکه تاکنون یک دور قرآن در این طرح ختم شده، افزود: دور دوم ختم کامل قرآن این طرح آغاز شده است.

سپهریان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در زیارتگاه شهید مدرس (ره) تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۴ محفل انس با قرآن در جوار زیارتگاه شهید مدرس (ره) با حضور قاریان برجسته آستان قدس رضوی برگزار شده که بیش از هزار نفر در این محافل معنوی حضور داشته‌اند.

وی برگزاری جلسات هفتگی آموزش علوم قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های قرآنی زیارتگاه شهید مدرس (ره) برشمرد و افزود: در این جلسات که از ابتدای سال جاری برگزار می‌شود بیش از ۵۴۰۰ نفر از آموزش‌های علوم قرآنی از جمله ترتیل، صوت و لحن و تجوید بهره‌مند شدند.

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره) گفت: از ابتدای سال جاری ۴۰ مراسم مختلف ملی مذهبی اعم از شهادت و ولادت ائمه اطهار (ع)، همایش گرامیداشت حماسه نهم دی، گردهمایی بسیجیان شهرستان کاشمر، بزرگداشت شهید مدرس (ره) و ... در زیارتگاه شهید مدرس (ره) با حضور ۲۸ هزار نفر برگزار شده است.

وی برگزاری ۳۰ نمایشگاه کتاب و عکس به مناسبت‌های مختلف، ۷ مسابقه فرهنگی با حضور ۱۱ هزار نفر و برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان ۹۶ ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های قرآنی و فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس (ره) عنوان کرد.

انتهای پیام//و.ت

 

برنامه های قرآنی زیارتگاه شهید مدرس (ره) کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار