نماینده مردم قم از اعلام وصول سوال دوم از رئیس جمهور با محوریت موسسات مالی و اعتباری با 104 امضاء توسط هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

سوال دوم از رئیس جمهور با محوریت موسسات مالی و اعتباری با 104 امضاء به وسیله هیئت رئیسه اعلام وصول شد/ ارجاع به کمیسیون اقتصادی برای طی مراحل قانونیحجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   از اعلام وصول سوال دوم از رئیس جمهور با مضمون موسسات مالی و اعتباری توسط هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

وی ادامه داد: سوال دوم که در حقیقت احیاء و جایگزین همان سوال اول درباره موسسات مالی بود را با 104 امضاء امروز به هیئت رئیسه تقدیم و از سوی آنها اعلام وصول شد و اکنون به کمیسیون اقتصادی برای طی مراحل قانونی ارائه شده است.

ذوالنوری بیان کرد: سوال دیگری که بنده پیگیری می‌کردم هم با 5 محور اقتصادی و 102 امضاء در کمیسیون اقتصادی پیش از این با حضور نمایندگان دولت بررسی شد و اکنون در حال طی مراحل قانونی خود است.

نماینده مردم قم گفت: کمیسیون اقتصادی اکنون یک هفته فرصت دارد تا سوال دوم با مضمون موسسات مالی و اعتباری را با حضور نمایندگان دولت و درخواست‌کنندگان سوال از رئیس جمهور برگزار کنند و در صورت عدم اقناع نمایندگان مجلس و از حدنصاب خارج نشدن تعداد امضاءها رئیس جمهور باید ظرف یک ماه در صحن علنی مجلس برای پاسخ به سوالات حاضر شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار