تاکید بر بهره گیری از ظرفیت جوانان

استاندار قزوین گفت: زمینه مناسبی در ساماندهی و بهره برداری از ظرفیت جوانان با استفاده از توان همه احزاب در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: گفت و گو میان احزاب و استفاده از افکار سایر جریان‌ها فواید مختلفی دارد و موجب بهره مندی از ظرفیت‌های همه گرو‌ها در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: انتظار از جوانان، گسترش فرهنگ گفت و گو در بین جریانات مختلف است.

استاندار درادامه فعالیت در بخش بهزیستی را یکی از زمینه‌های کاری پررنگ سمن‌های حوزه جوان دانست.

وی با اشاره به طرح حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت تلاش می‌کند در تصویب طرح معلولان با مجلس مشارکت کند.
استاندار با تاکید بر حل مشکلات مربوط به ثبت سمن ها، افزود: دموکراسی یا مردم سالاری بدون احزاب، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها امکان پذیر نیست و این موارد نیاز‌های اصلی یک نظام مردم سالار است.

وی در ادامه بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستا‌ها و ضرورت کمک سمن‌ها به این موضوع تاکید کرد.

زاهدی گفت: نباید مدیران سمن‌ها را رقیب خود بپندارند بلکه از ظرفیت آن‌ها در کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره گیری کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی، تاکید کرد: باید تدبیری اندیشید که جوانان مرحله به مرحله وارد کار مدیریتی شوند تا هیچگاه در چرخه مدیریتی کشور با مشکل فقدان حضور نیرو‌های جوان، پرانرژی و با انگیزه مواجه نشود.

انتهای پیام/

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار