جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت به مناسبت گرامیداشت خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و به پاس تکریم مقام مادر و روز زن در دبیرستان شاهد دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه ۲ رشت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در همه زمینه‌ها الگو است، افزود: دختران و مادران می‌توانند فضایل اخلاقی حضرت زهرا (س) در زمینه همسرداری، تربیت دینی فرزندان، احترام به والدین را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به نقش مادران و بانوان در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: مادران انقلابی با تربیت فرزندانی صالح و متدین در حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

در ادامه این جشنواره، سیده زهرا شفیعی پور از بانوان رزمنده دوران دفاع مقدس نیز با تکریم مقام مادر و تبیین نقش بانوان، دوران دفاع مقدس را روایتگری و ضمن خاطره گویی از این دوران، بر لزوم هوشیاری و بصیرت جوانان تاکید کرد و گفت: با تفکر دینی، تدبر در قرآن و مطالعه می‌توان از ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع کرد.

در پایان این جشنواره از ۲۳ همسر شهید، مادران و فرزندان شهدا با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ع

تقدیر از ۲۳ همسر شهید، مادران و فرزندان شهدا در رشت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.