به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی 1500 اصله نهال میوه در اراضی موقوفه امامزاده محمد (ع) این شهرستان کاشت شد.

کاشت 1500 اصله نهال میوه در موقوفه امامزاده سید محمد ارزوئیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی شریف سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت گفت: با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار ،مدیر منابع طبیعی و جمعی از مسئولین شهرستان ارزوئیه، همزمان با روز درختکار ی و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری مراسم کاشت 1500 اصله درخت پرتقال از نوع واشنگتن در اراضی کشاورزی موقوفه امامزاده محمد (ع) برگزارشد.


وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز درختکاری مبنی براینکه مسئولین اهمیت موضع درختکاری و کاشت درخت از جمله درختان میوه را مورد توجه قرار دهند؛ افزود: در راستای احیاء اراضی امامزاده این تعداد نهال در حدود یک هکتار از اراضی مزروعی امامزاده کاشت شد.


شریف تصریح کرد: بیش از 13 هکتار زمین کشاورزی ومزروعی در تملک امامزاده می باشد که هرساله از طریق آگهی مزایده واگذار و عواید حاصل از آن جهت امور و مخارج جاری امامزاده هزینه می شود.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت اظهار کرد: بیش از یک هزارو 200 اصله درخت میوه مثمر در سطح 5 هکتار ازاراضی باغی امامزاده زیر کشت مرکبات می باشد.

 

انتهای پیام/س

 

کاشت 1500 اصله نهال میوه در ارزوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار