اعزام دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اعزام دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: دومین کاروان راهیان‌ نور دانشجویی استان اردبیل امروز با 5 دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولان دانشگاه‌های اردبیل و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان از مقابل مسجد دانشگاه محقق اردبیلی به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: سفر راهیان نور به منظور آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا انجام می‌شود و با برگزاریی برنامه‌های مختلف درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای ایجاد تزلزل در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از توطئه‌هایی که استکبار برای مهار انقلاب انجام داد، تحمیل 8 سال جنگ نابرابر برای انقلاب اسلامی بود.

سرهنگ شکر عبدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و از آرمان‌ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، افزود: طبق تعبیر مقام معظم رهبری کاروان‌های راهیان نور فناوری استخراج معادن طلا هستند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید تلاش کنیم این فرهنگ از بین نرود و نسل‌های بعدی انقلاب نیز با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر آشنا شوند و عهد و پیمانی با شهدا ببندند.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به مردم تصریح کرد: انتظار می‌رود بعد از این سفر معنوی دانشجویان به عنوان سفیران لایق و شایسته، فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهند.

انتهای پیام/ح

اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.