فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از کاهش ۱۴ درصدی سرقت از ابتدای امسال تاکنون در آن شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: با تشدید فعالیت‌های قرارگاه مبازره با سرقت و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان، سرقت مغازه ۶۰ درصد، سرقت اماکن خصوصی ۸ درصد، سرقت موتورسیکلت ۴۵ درصد، سرقت اتومبیل ۲۱ درصد، سرقت داخل اتومبیل ۳۲ درصد، قاپ زنی ۴۰ درصد، کش رو زنی ۷۱ درصد و سرقت احشام ۲۴ درصد از ابتدای سال جاری تا کنون کاهش داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی کشفیات سرقت، ادامه داد: در این بازه زمانی سوخت قاچاق ۳۸۲ درصد، کشفیات مواد مخدر ۷ درصد و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز ۸۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این مقام انتظامی، تلاش و پشتکار شبانه روزی کارکنان، هدفمند کردن واحد‌های گشت، بلوک بندی حوزه استحفاظی، تشدید فعالیت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت، ایجاد انگیزه خدمتی در کارکنان و از همه مهمتر همراهی و مشارکت آحاد مختلف جامعه با پلیس را از جمله اقداماتی برشمرد که در کاهش سرقت و افزایش کشفیات نقش به سزایی داشته اند.

سرهنگ زراعتیان از همه شهروندان درخواست کرد: هر گونه موارد مشکوک در خصوص موضوعات امنیتی و اجتماعی را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

کاهش  سرقت در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار