سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از شکست مقابل یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: دو اشتباه بزرگ تیمش باعث صعود یووه شده است.

پوچتینو:دو اشتباه بزرگ ما باعث صعود یووه شد/ ما شایسته تر بودیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه ویمبلی لندن برابر یوونتوس به میدان رفت و در حالی که با گل هیونگ مین سون 1-0 از حریف قدرتمند خود جلو بود و در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت، در عرض سه دقیقه 2 گل از ایگواین و دیبالا خورد و حذف شد.


مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در پایان بازی به شبکه BT Sport گفت: در کمتر از سه دقیقه ما دو گل خوردیم - دو اشتباه بزرگ - و به همین دلیل حذف شدیم.

در هر دو بازی رفت و برگشت ما برای صعود شایسته تر بودیم. من به تیمم افتخار می‌کنم. تا زمان گل اول فوتبالی فوق‌العاده را ارائه کردیم و بر بازی مسلط بودیم.البته ناراحتیم که حذف شدیم اما شکست هم بخشی از پیشرفت است. ما به کارمان ادامه می‌دهیم اما واقعاً ناراحتیم.

سرمربی تاتنهام افزود: ما موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. واضح است که ما شایستگی بیشتری داشتیم. در فوتبال شایستگی مطرح نیست و شما باید گل بزنید و گل نخورید.آنها فقط دو یا سه بار به سمت دروازه ما نزدیک شدند-نه بیشتر- اما آنها تیم با کیفیتی هستند و اگر اشتباه کنید گل خواهند زد.

پوچتینو در پایان گفت: "ما با یک تیم بزرگ دیگر بازی کردیم. برای ما سخت بود. این بازی برای آینده بسیار مثبت بود. شما به این نوع بازی و تجربه نیاز دارید تا به عنوان یک بازیکن بتوانید در این سطح رقابت کنید. "


انتهای پیام/

پوچتینو: ما برای صعود شایسته بودیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار