نوید ادهم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در سند تحول از نظر مفهومی سه مرحله را پشت سر گذاشته ایم و وارد مرحله چهارم یعنی تبیین مفاهیم سند شده ایم.
وی افزود: در این راستا باید مدرسه را دریابیم و مفاهیم تحولی را جامعه پذیر کنیم.
وی بر استفاده از ظرفیتهای مختلف مثل رسانه ها، پایان نامههای دانشگاهی، ارتباط موثر با دانشگاهها، تریبونهای مختلف و به ویژه شورای آموزش و پرورش استانها در مسیر سند تحول آموزش و پرورش تاکید کرد.
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه سه شاخص مهم در ارزیابی مسیر اجرای سند تحول بنیادین وجود دارد گفت: ویکرد فرهنگی تربیتی، شاخصهای تمرکز زدایی و مشارکت پذیری و عمومی کردن کارها با مشارکت بخشهای مختلف سه شاخص مهم در ارزیابی این مسیر محسوب میشوند.
انتهای پیام/گ